Total Pageviews

Monday, June 14, 2010

My glasses need to be cleaned...

Here I go again with the titles so I just wrote what's in my head (or needs to be done)! I have finished up this little piece of furniture recently; little meaning 4x5 inches.
Mes lunettes sont sales..Les titres, je n'aime pas ça surtout quand je n'en trouve pas. J'écris donc ce qui me passe par la tête... Un petit meuble que j'ai terminé récemment; petit = 10 x 12 cm.



The bottom left hand drawer knob is made from a mould taken from a Canadian coin.

Le bouton du tiroir gauche en bas est fait à partir d'un moule prélevé sur une pièce de monnaie canadienne.



Wondering if they are communicating!!! My favourite wild flower, pink lady's slipper. Found in the woods nearby Saturday morning. Going to clean my foggy glasses now.
Je me demande si elles se parlent!!! Ma fleur sauvage préférée: le sabot de Vénus. Trouvée dans les bois du parc de la Rivière-du-moulin samedi matin. Je m'en vais nettoyer mes lunettes tout de suite.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails